czwartek, 1 września 2022

Animowane gify i obrazki - Anioł Stróż

Ta modlitwa chroni przed negatywną energią, 
uspokaja osobę, 
zapewnia ochronę przed złymi życzeniami. 
Chroni przed stresem, strachem, 
bolesnymi warunkami.
Mój Anioł Stróż chroń mnie, 
chroń mój dom i moich bliskich. 
Od złych wrogów chroń cię murem, 
na szczęście podążam za tobą przez życie.
Przyoblekłeś mnie Mocą Niebios, 
aby smutek i zło pomogły mi się wypędzić. 
Abym nigdy niczego się nie bojąc, 
był w stanie pokonać wszelkie przeszkody.
Uwolnij mnie Aniele od duchowego brudu, 
daj mi czystą, darmową energię. 
Dbaj o mnie, chroń mnie, 
aby można było znaleźć szczęście i radość.
Niech obok mnie będą ludzie tylko ci, 
których serce jest otwarte tylko na dobroć. 
Który ma dla mnie życzliwość, szacunek, 
który odrzuca zazdrość i złośliwość w duszy.
Mój Aniele Stróżu, jesteś moim pomocnikiem, 
otwierasz drogi moim projektom. 
Pomóż mi spełnić wszystkie moje pragnienia, 
aby wrogowie nie ingerowali w moje życie.
Aniele Boży Stróżu mój, 
Ty zawsze przy mnie stój. 
Rano, wieczór, we dnie, w nocy, 
bądź mi zawsze do pomocy. 
Broń mnie od wszystkiego złego 
i doprowadź do Żywota wiecznego. 
Amen.








































































































 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz